Medtronic
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Publicado
mayo 31, 2019
Ubicación
Bogotá
Tipo de empleo

Descripción

At Medtronic, we push the limits of what technology, therapies, and services can do to help relieve pain, restore health, and extend life. We challenge ourselves and others to make tomorrow better than yesterday. It is what makes this an exciting and rewarding place to be. 

In this opportunity we seek to add to our team a Technical User Support / Helpdesk Analyst SSC.

Main responsibilities

  • Solve end-user problems and incidents related to all corporate devices in an agile and timely manner within the framework of policies. 
  • Maintain and manage inventory of assets, laptops, and mobile devices. 
  • Brindar soporte técnico de telefonía de oficina y equipo de videoconferencia. Realizar los escalamientos a los equipos corporativos cuando así se requiera. 
  • Brindar entrenamiento necesario y de forma periódica a los usuarios en las tecnologías usadas por la compañía. 
  •  Apoyar las reuniones de negocios a distancia según sea necesario. 
  • Asegurar que los equipos tecnológicos se adquieren y configuren en el tiempo y con la última imagen de la empresa. 
  • Asegurar que el país cumpla al 100% con las políticas de cumplimiento en términos de actualizaciones, parches y software. 
  • Asegurar que todos los incidentes están documentados en la herramienta de gestión de servicios Service Now.
  • Asegurar un alto nivel de satisfacción del cliente con servicios al cliente.
  • Hacer recomendaciones para mejorar el proceso de apoyo a los usuarios finales.

Requisitos del perfil

  • Minimum 2 years experience
  • English is a plus
  • Knowledge of technical background.
  • Service attitude
  • Good communication skills. 

If you want to be part of our team, apply to our search we want to meet you!

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