Medtronic
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Publicado
mayo 31, 2019
Ubicación
Bogotá
Tipo de empleo

Descripción

At Medtronic, we push the limits of what technology, therapies, and services can do to help relieve pain, restore health, and extend life. We challenge ourselves and others to make tomorrow better than yesterday. It is what makes this an exciting and rewarding place to be. 

This time we seek to add an SSC Customer Service Supervisor to our team .

Responsibilities may include the following and other duties may be assigned.

  • Representa a la compañía ante clientes externos e internos, responde preguntas relacionadas con el producto, rastrea los envíos perdidos, interpreta y aclara los pedidos de los clientes para el departamento de envíos, recibe pedidos o registros y, cuando sea necesario, puede conectar a los clientes con el personal de soporte o de campo adecuado.
  • Puede administrar pedidos o registros basados ​​en la web, consultar con la administración con respecto a los créditos de los clientes, devolver productos para crédito, identificar quejas de garantía de calidad y escribir diferenciales de precios en los pedidos por correo.
  • Puede aprobar la asignación de existencias en escasez, cotizaciones y ofertas de precios especiales, descuentos de precios, deducciones y ajustes.
  • You can manage inventories at customer sites using electronic data interchange (EDI), forecasting, replenishment and inventory systems, focusing on stock and allocation issues to maximize service levels.

Profile requirements

  • Bachelor's degree required
  • Minimum of 1 year of relevant experience as a supervisor or lead role
  • Contact Center experience is essential.
  • Must speak English fluently

If you want to be part of our team, apply to our search we want to meet you!

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